• Een fotocadeau voor ieder budget!
  • Nu tot 40% korting

Een moment geduld aub..

Diamond painting met eigen foto

Hieronder vindt u het persbericht over de lancering van de diamond painting met eigen foto:

Foto's

Wanneer u op onderstaande afbeeldingen klikt, zijn deze afbeeldingen in hoge resolutie te downloaden.

diamond-painting-sfeer-1

Diamond painting informatie

Met een diamond painting maak jij van jouw foto een letterlijk kunstwerk! Upload jouw favoriete afbeelding en maak hier een diamond painting van. Een diamond painting foto wordt als pakket geleverd, waardoor jij meteen aan de slag kunt met jouw unieke kunstwerk. Een diamond painting eigen foto is onwijs leuk om in huis op te hangen. Deze unieke wanddecoratie is mede door het creatieve aspect een echte toevoeging aan jouw interieur. Hang een gaaf kunstwerk bijvoorbeeld in je woonkamer, keuken of leuk op de slaapkamer! De diamond painting geeft een persoonlijke touch aan jouw interieur.

In het diamond painting foto pakket zit alles wat je nodig hebt om jouw painting te maken. In het pakket zit onder andere een zelfklevend canvas in een formaat naar keuze. Je kunt zelf het formaat kiezen en hebt de keuze uit wel 21 verschillende formaten. Verder kun je kiezen tussen ronde steentjes en vierkante diamond steentjes. Ook zit er een diamond painting pen bij om jouw steentjes eenvoudig op de juiste plaats te plakken. Tijdens het plakken ben je bovendien voorzien van een schudbakje, zodat je eenvoudig jouw diamond painting kan creëren! Verder zit er een handige pincet bij om de steentjes perfect op hun plek te leggen. Ook wordt er standaard wax meegeleverd: wel zo handig om bij het plakken van de steentjes voorzien te zijn van lijm om jouw diamond painting mee te maken!

Niet alleen is een diamond painting onwijs leuk om zelf te maken, maar is onze gepersonaliseerde goedkoop diamond painting ook nog eens het perfecte cadeau. Je kunt een painting namelijk helemaal eigen maken met jouw persoonlijke foto. Kies jouw gewenste formaat: je hebt hierbij de keuze uit wel 21 verschillende formaten. Zo zit er altijd een perfect formaat voor jou bij. Ga voor een kleine diamond painting of juist voor een echte eyecatcher. De diamantjes zijn van de beste kwaliteit gemaakt en maken een samen een prachtig kunstwerk.

• Zelfklevend canvas in formaat naar keuze
  • Vierkante of ronde diamond steentjes
  • Diamond painting pen
  • Schudbakje
  • Pincet

Contact

Wilt u een persoonlijke sample bestellen, heeft u vragen of wilt u meer informatie? Neem dan contact op met:

Jan Reinder
janreinder@fotocadeau.nl
06-55086064

Contactgegevens zijn enkel bestemd voor de pers. Voor klantvragen kunt u contact opnemen met de klantenservice.