• Een fotocadeau voor ieder budget!
  • Nu tot 40% korting

Een moment geduld aub..

Kerstbal met foto

Hieronder vindt u het persbericht over de lancering van de kerstbal met foto:
Persbericht kerstbal 2021

Foto's

Wanneer u op onderstaande afbeeldingen klikt, zijn deze afbeeldingen in hoge resolutie te downloaden.

kerstbal-sfeer-1

Kerstballen informatie

Het is nu mogelijk om een kerstbal met foto te bestellen bij Lieblingsfoto. Zoals onze klanten van ons gewend zijn zorgen wij voor een foto van zeer hoge kwaliteit. Een persoonlijke kerstbal is natuurlijk vele malen mooier dan de standaard glimmende kerstballen die men tegenwoordig vaak in de kerstboom hangt. Dit zorgt er ook voor dat een persoonlijke kerstbal zeer origineel is waardoor dit een bijzonder populair cadeau is. Deze zogenaamde foto kerstbal is een kerstbal die van doorzichtig kunststof gemaakt is.

De foto die in de foto kerstbal geplaatst moet worden wordt door ons dubbelzijdig geprint. Hierdoor hoeft de klant zich geen zorgen te maken over de wijze waarop de kerstballen met foto in de kerstboom hangen. Het formaat van de print die van de foto gemaakt wordt is 8 bij 8 centimeter en past dus in elke kerstboom. Dankzij het plastic materiaal is een kerstbal met foto ook op te hangen in bomen waar huisdieren of kinderen bij in de buurt komen. Deze transparante kerstbal kan dus tegen een stootje waardoor hij voor alle gezinnen geschikt is.

De foto kerstbal wordt per stuk aangeboden maar het is zeker ook mogelijk om meerdere kerstballen met foto te bestellen. Het is mogelijk om tot 20 kerstballen met foto tegelijk te bestellen. Wil de klant liever meer dan 20 kerstballen bestellen dan kunnen er uiteraard meerdere bestelling geplaatst worden. Dit maakt het als werkgever mogelijk om bijvoorbeeld je werknemers een kerstbal namens je bedrijf te geven in het kerstpakket. Daarnaast kan een set met meerdere transparante kerstballen zeker ook besteld worden door een particuliere klant. Een kerstbal met foto is dus altijd een goed idee!

Eigenschappen:

• Gemaakt van kunststof
  • Transparant
  • Dubbelzijdig bedrukt

Contact

Wilt u een persoonlijke sample bestellen, heeft u vragen of wilt u meer informatie? Neem dan contact op met:

Jan Reinder
janreinder@fotocadeau.nl
06-55086064

Contactgegevens zijn enkel bestemd voor de pers. Voor klantvragen kunt u contact opnemen met de klantenservice.