JavaScript seems to be disabled in your browser. You must have JavaScript enabled in your browser to utilize the functionality of this website.
Contact | Vacatures | Duurzaamheid | Fotografen | Offerte aanvragen | Pro login
Menu
Terug
Cadeaubonnen
Foto op tuinposter
Tuinposter collecties
Tuinposter doorkijk eigen foto
Ronde tuinposter
Straatnaambord
Naambordje voordeur
Containersticker
Tuincirkel
Spandoek
Tafelkleed
Glas voor buiten
Buitenkussen
Voor hem
Voor haar
Voor oma
Voor opa
Dierenliefhebbers
Juf & Meester
Zakelijk
Fotolijst met letters
Inductiebeschermer
Fotolijst collages
Fotolijst enkele foto
Canvas
Wandcirkel
Kentekenplaat
Muziekbordje
Social frame
Bureauonderlegger
Hexagons
Squares
Circles
Ruitjes
Fotolijst
Schoolplaat
Aluminium
Glas
Forex
Telefoonhoesje
Canvas schilderij
Fotolijsten
Spatschermen
Muurcirkels
Tuinposters
Muurovalen
Organische vormen
Behangcirkels
Speelkleden
Meerluik
Foto over meerdere hexagons
Foto over meerdere squares
Onderzetters
Placemats
Fotowanden
Direct aan de slag? Bestel je fotoproduct hier of bekijk onze andere producten
Een moment geduld aub..
Sorry, we kunnen je bestand niet verwerken.
De volgende bestandsextensies worden door ons ondersteund: png, jpeg, jpg, tif, tiff en pdf.
Heb je hulp nodig? Neem dan contact op met onze klantenservice.
De bestandsgrootte overschrijdt de maximale grootte van 80 MB.
Vanwege Pinkstermaandag zijn wij telefonisch niet bereikbaar. We hopen op uw begrip en staan de volgende werkdag graag weer voor u klaar.
Prijzen zijn excl. korting - 1 product? 40% korting met de code ZD40 - 2 producten of meer? 50% korting met de code ZD50 De korting wordt verrekend in de winkelwagen, na het invullen van de kortingscode
Neem dan contact met ons op via ons mailformulier
Je kunt de status van je bestelling gemakkelijk bekijken als je inlogt via je account. Dit doe je op de volgende manier:
▲ Terug naar overzicht
Je hebt een Fotocadeau-account, maar je wilt je gegevens wijzigen? Geen probleem! Dit doe je gemakkelijk en snel via onderstaande stappen:
FotoCadeau.nl is onderdeel van CanvasCompany.nl. CanvasCompany.nl is ongeveer 14 jaar geleden begonnen met het bedrukken van foto op canvas. Sindsdien is het bedrijf niet meer weg te denken uit de fotografiemarkt en heeft zij haar sporen als marktleider ruimschoots verdiend! Kenmerkende eigenschappen voor het Friese bedrijf zijn vergaande klantvriendelijkheid en uitzonderlijke drukkwaliteit! Vaak gaan deze twee aspecten niet samen, maar CanvasCompany.nl heeft al jaren bewezen daar juist uitstekend mee uit de voeten te kunnen.
Als je bestelt bij Fotocadeau.nl kunnen we je garanderen dat we:
Bestel je een foto op hout? Let op: hout is een natuurproduct en werkt onder invloed van het toe- en afnemen van de luchtvochtigheid en temperatuur. De kieren tussen de planken kunnen door het krimpen/uitzetten van het hout groter/kleiner worden.
Hier vind je alle info over het gebruik van kortingscodes en antwoord op de meest gestelde vragen.
Hieronder de video hoe te bestellen met een voucher:
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom jouw code niet werkt.
Je kunt per bestelling 1 waardebon gebruiken. Je moet dus voor elk product een nieuwe bestelling plaatsen en het hele bestelproces doorlopen. Dat staat in de voorwaarden van de partij waar je de code hebt gewonnen of gekocht. Extra opties die je bestelt worden wel in dezelfde zending aangeboden. Is dit niet het juiste antwoord op je vraag, neem dan contact met ons op
Als je denkt dat de factuur niet klopt, doe dan eerst een aantal checks voordat je contact opneemt met ons.
Als je nog steeds denkt dat de factuur niet klopt, neem dan contact met ons op.
Een kleiner formaat kiezen kan helaas niet. Het formaat moet minimaal het formaat zijn van het arrangement of groter. Kies je een groter formaat, dan moet je alleen het verschil bij betalen.
De code is meestal 3 maand geldig, de geldigheidsdatum staat op de waardebon. Vaak is de code nog wat langer geldig, we raden je aan de code altijd even te proberen voor dat u contact opneemt.
Als je het betaalproces hebt afgebroken of het is op een andere manier gestopt, dan is uw code tijdelijk geblokkeerd. Je kunt het dan na 30 minuten nog eens proberen, dan werkt de code weer.
De voucher is exclusief verzendkosten en extra opties, tenzij anders vermeld. In stap 2 van het bestelproces kies je de extra opties. Scroll bij de extra opties naar beneden om alles te zien.
▲ terug naar overzicht
Wij kunnen het ons bijna niet voorstellen... maar mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over het fotocadeau dat je hebt ontvangen, dan horen wij dat natuurlijk graag! Wij hopen dat je begrijpt dat wij gepersonaliseerde cadeaus niet zomaar terug kunnen nemen. Als de oorzaak van het probleem echter bij ons ligt, beloven wij je dat wij hier iets aan gaan doen!
Niet tevreden? Neem dan contact op met onze klantenservice!
De medewerkers van onze klantenservice helpen je graag verder. > Klik hier om door te gaan neer het contactformulier
Als je een bestelling bij ons hebt geplaatst, ontvang je direct een orderbevestiging van ons. Heb je de e-mail met orderbevestiging niet ontvangen? Waarschijnlijk is de bevestigingsemail dan in je Spambox (Ongewenste e-mail) terechtgekomen. Open deze box in je e-mailaccount en bekijk of het bericht daar tussen staat. Is dit het geval, markeer het bericht dan als 'Geen spam', zodat eventuele volgende statusupdates direct in je Postvak IN verschijnen. Staat het bericht hier ook niet? Neem dan even contact met ons op. Wij sturen je dan handmatig een orderbevestiging!
Het is mogelijk dat het door een foutmelding of een instelling van je browser niet mogelijk is om je bestelling af te ronden. In dat geval adviseren wij je contact op te nemen met onze klantenservice via ons contactformulier. Vermeld in je e-mail welke foutmelding je krijgt en voeg als het mogelijk is een screenshot of foto van je scherm toe aan je bericht. Onze medewerkers zullen dan samen met jou je bestelling alsnog afronden, zodat je zo snel mogelijk van je fotoproduct kunt genieten!
▲ terug naar het overzicht
Wil je graag een foto laten drukken, maar weet je niet of de kwaliteit van jouw foto toereikend is? Hieronder leggen wij jou uit hoe je een goede foto kunt aanleveren.
Aanleveren van een goede foto
We beginnen met goed nieuws: je foto is meestal geschikt voor een mooie afdruk. Belangrijk is wel dat je de juiste versie van je foto naar ons toestuurt. Programma’s als Facebook, Instagram, Whatsapp of Snapchat verkleinen de foto’s vaak, en maken ze daarmee minder geschikt voor grotere afdrukken. Voor kleinere producten (zie schema hieronder) kunnen dit soort foto’s wel worden gebruikt. Lees verder om te ontdekken hoe je de originele foto kunt sturen.
Originele foto
De foto die je moet hebben is eigenlijk de foto zoals die gemaakt is, vóórdat deze is doorgestuurd via social media. Heb je zelf de foto gemaakt, dan staat deze op je eigen telefoon of camera. Heb je de foto niet zelf gemaakt, vraag dan de maker om de foto per e-mail naar je door te sturen. Zij moeten na het openen van het e-mailprogramma bij het selecteren van de bijlage voor ‘bestand’ kiezen. Als je de keuze wordt geboden, kies dan altijd de grootste of originele versie, het liefst zonder bewerkingen. Stuur ons deze foto, dan maken wij de perfecte afdruk voor jou.
Pixelverhoudingen en bestandsgrootte
Bij het beoordelen van de fotokwaliteit kijken we met name naar de grootte van de afbeelding in verhouding tot de grootte van het product dat je wilt bestellen. Het beste is om te kijken naar de pixelverhoudingen. Je kunt de pixelverhoudingen van jouw foto als volgt vinden:
Vergelijk deze gegevens met het schema hieronder. De pixelverhoudingen komen vaak niet helemaal overeen. Als het een verschil van 50-100 pixels is, stuur dan de foto gewoon naar ons door. In de meeste gevallen is deze dan alsnog goed genoeg om afgedrukt te worden. Mocht dat niet zo blijken, dan krijg je feedback van ons.
Hoe bekijk je dit via de mobiele telefoon?
Als je een foto via je mobiel uploadt naar onze site, zie je vaak alleen de afbeeldingsgrootte in Kilobytes (Kb) of Megabytes (Mb). Dat zegt zeker ook iets over de kwaliteit van de foto. Om de pixelverhouding te bekijken, raden we jou aan de foto door te sturen naar je pc. Kies, als je opties krijgt voor het versturen van de foto, altijd het grootste formaat/ware grootte.
In onderstaand schema zie je de richtlijnen voor het aanleveren van een goede foto per formaat. Voor kleine producten (zie hieronder) voldoet de grootte eigenlijk altijd. Twijfel je toch aan de kwaliteit, selecteer dan altijd tijdens het bestellen de optie fotocontrole. Mocht jouw foto onverhoopt niet van voldoende kwaliteit zijn, dan nemen we contact met je op.
Bekijk hieronder de informatie voor kleine producten (Small):
Bekijk hieronder de informatie voor middelgrote producten (Medium):
Bekijk hieronder de informatie voor grote producten (Large):
Bekijk hieronder de informatie voor extra grote producten (Extra Large):
Bekijk hieronder de informatie voor XXL producten (Extra Extra Large):
Let op: de pixelverhoudingen van jouw foto komen vaak niet precies overeen met bovenstaande getallen; dit is een richtlijn.
Een fotocadeau zegt meer dan duizend woorden! Je zoekt een persoonlijk cadeau waar de ontvanger geheid blij van wordt?
... Dan ben je bij FotoCadeau.nl aan het juiste adres!
Kwaliteit, service, passie, en emotie...
Zomaar wat termen die misschien nietszeggend zijn op een scherm, maar een klant die ooit iets bij ons heeft besteld, weet wat we bedoelen!
Heb je een vraag die niet op onze servicepagina staat? Neem dan geheel vrijblijvend contact met ons op! Ons team staat voor je klaar om al je vragen te beantwoorden. neem contact met ons op via ons contactformulier. Wij streven ernaar om op werkdagen binnen 24 uur te antwoorden op binnenkomende mails. Voor meer informatie kun je ook altijd even een kijkje nemen op onze contactpagina.
Op FotoCadeau.nl bestel je in een paar minuten je favoriete fotocadeau!
1. Kies het gewenste cadeau of wanddecoratie: fotocadeaus of wanddecoratie. 2. Personaliseer je fotocadeau: Kies een foto en bewerk de foto als je dit wilt. 3. Kies eventuele opties. 4. Plaats je product in de winkelwagen. 5. Ga naar 'Ga door naar afrekenen'. 6. Voer je gegevens in. 7. Controleer je bestelling. 8. Klik op 'Plaats bestelling' om jouw bestelling te betalen en af te ronden.
Op FotoCadeau.nl kun je gemakkelijk en snel een account aanmaken. Met dit account kun je de status van je bestelling(en) bekijken en volgen, meerdere verzendadressen opslaan en andere details van je bestellingen bekijken.
Ga naar aanmelden en vul alle gegevens in. Binnen een minuut heb jij al jouw eigen account aangemaakt!
Het kan natuurlijk voorkomen dat je je wachtwoord kwijt bent van je account op FotoCadeau.nl. Geen paniek! Via de volgende link wachtwoord vergeten vraag je gemakkelijk een nieuw wachtwoord aan. Je vult je e-mailadres in en wij sturen je een link om je wachtwoord te wijzigen.
FotoCadeau.nl biedt tientallen fotocadeaus aan waaruit je kunt kiezen! Het complete assortiment bekijk je via het menu-item Fotocadeaus of je kijkt gewoon even op het productoverzicht van onze fotocadeaus. Ook hebben wij verschillende soorten wanddecoratie. Bekijk al onze wanddecoratie via het menu-item Wanddecoratie of bekijk ze allemaal op onze wanddecoratie-pagina.
Internetbankier je bij ING, ABN AMRO, Rabobank, SNS bank, Regiobank, van Lanschot, ASN Bank, Bunq, Knab of Triodos Bank? Dan heb je de mogelijkheid om via iDEAL te betalen, de gemakkelijkste manier van betalen via internet. Betalen met MisterCash is een service voor onze Belgische klanten en werkt op dezelfde wijze als iDeal.
Waarom betalen via iDEAL of MisterCash?
Klarna voert voor Fotocadeau.nl het achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht ontvangt van Klarna. Met de Klarna App kun je dit betaaloverzicht inzien en betalen, veilig en heel eenvoudig vanaf je smartphone. Klarna houd je op de hoogte via pushnotificaties wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert Klarna een gegevenscontrole uit. Klarna hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn voorwaarden. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met Klarna niet geaccepteerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met Klarna. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar Klarna.
Waarom betalen via Klarna?
LET OP! Voor betalen via Klarna rekenen wij €0,95 extra aan bemiddelingskosten.
Wanneer je wilt betalen via Mastercard, eMaestro of Visa dan kan dit door de gewenste betaalmethode te kiezen tijdens het afrekenen.
Betalen met Creditcard is GRATIS
Indien je een account hebt bij Paypal dan kan je ook hiermee betalen. Wanneer je geen account hebt bij Paypal dan kan je alsnog betalen via Mastercard of Visa. Dit kan door te kiezen voor ''betalen als gast'' bij PayPal. Voor meer informatie kunt u terecht op www.paypal.nl.
LET OP! Voor betalen via Paypal rekenen wij €1,95 extra aan bemiddelingskosten.
Als je kiest voor bankoverschrijving, dan maak je zelf het verschuldige bedrag over naar onze bankrekening. Van onze partner MultiSafepay ontvang je dan een e-mail met alle gegevens om het bedrag over te maken.
LET OP: Betalen via overschrijving is gratis, maar kan enkele dagen verwerkingstijd in beslag nemen. Dit heeft dus invloed op de levertijd van uw bestelling.
Als je betaling is mislukt, kan dit verschillende redenen hebben:
In onderstaand overzicht vind je alle informatie over onze levertijden. Er wordt onderscheid gemaakt in categorieën en de langste levertijd van een product.Tijdens het afrekenen kun je kiezen voor een standaard, snelle of een spoed zending. Voor een snelle of spoed zending brengen wij een kleine meerprijs in rekening.
Onderstaande producten zijn te bestellen met spoed. Dit betekent dat je voor een kleine meerprijs je fotoproduct de volgende dag al in huis hebt!
Wanddecoratie
- Canvas (Voor 23:59 besteld, volgende werkdag in huis) - Gekreukeld canvas- Poster met posterhanger- Tuincirkels- Posters- Schoolplaat- Fotolijst- Aluminium- Forex- Tuinposter - Ronde tuinposters- Meerluiken (Canvas, aluminium en Forex)- Naambordjes- Wandcirkels (Aluminium en Forex)- Airtex behang
Fotocadeaus
- Mokken- Sleutelhangers- Telefoonhoesjes- Teddybeer- Klok- Wandklok- Tandenborstelhouder- Zeeppompje- Muismat- Tegel- Snijplank- Placemat- Puzzel (budget)- Laptophoes- Koffer- Rugzak- Glasblokken- Schort- Spaarpot- Inductie beschermer (standaard)
Bestel je na 15:00 uur of laat je je product verzenden naar het buitenland? Dan moet je 1 dag optellen bij de levertijd.
Voor formaten groter dan 180 x 100 cm geldt altijd een levertijd van 5-10 werkdagen.
Deze levertijd geldt voor de volgende producten:
- Canvas - Gekreukeld canvas- Poster met posterhanger- Tuincirkels- Posters- Schoolplaat- Fotolijst- Aluminium- Forex- Tuinposter - Ronde tuinposters- Meerluiken (Canvas, aluminium en Forex)- Wandcirkels (Aluminium en Forex)
- Hout- Tuinposter gespannen op houten frame
- Textielframe - Deurposters - Muchopix (Hexagons, circles, squares en ruitjes)- Karton (ook meerluiken en wandcirkels)- Behangsticker - Behangcirkel
- Wandkleed- Plexiglas (ook meerluiken)- Akoestisch wandpaneel- Budget akoestisch paneel- Akoestisch canvas- Akoestische Hexagon- Akoestisch plafondpaneel
- Mokken- Telefoonhoesjes- Sleutelhangers- Klok- Wandklok- Glasblokken- Tandenborstelhouder- Zeeppompje- Teddybeer- Tegel- Schort- Snijplank- Placemat- Mondkapje- Puzzel (budget)- Laptophoes- Gymtas- Broodtrommel- Toilettas- Notitieboek- Spaarpot
- Fotolamp- Koelkast magneten- Fototas- Roomdivider - Muziek bordje- Vloerkleed onder eettafel - Magneetsticker- Deskdivider - Picknickkleed - Inductie beschermer (deluxe)- Kussens (sierkussens en kussensloop)- Vloerzeil- Tafelkleed
De levertijd van een fotoboek is 9 werkdagen
Voor airtex behang groter dan 180 x 180 cm geldt altijd een levertijd van 5-10 werkdagen.
Voor onze producten brengen wij verzendkosten in rekening. Zie hieronder voor een overzicht van de verzendkosten.
Let op: in combinatie met een kortingscode kunnen er verzendkosten worden berekend. De berekende verzendkosten kunnen afwijken van de standaard verzendkosten die hieronder zijn genoemd. Dit behoort tot de voorwaarden en hier kunnen wij niet van afwijken.
Al onze cadeaubonnen worden GRATIS verstuurd!
LET OP: wil jij je bestelling naar het buitenland verzenden? Bestel dan voor 12.00! Anders gaat de levertijd pas de volgende dag in.
Wij kunnen onze fotoproducten ook verzenden naar het buitenland. Jouw fotoproduct wordt in dit geval binnen 5 werkdagen verstuurd. Wil je je fotoproduct in een ander land ontvangen? In de checkout kun je gemakkelijk aangeven in welk land jij je bestelling wilt ontvangen. Staat jouw land er niet bij of heb je vragen? Neem dan gerust contact met ons op. Verzendkosten naar het buitenland zijn als volgt:
Onze fotoproducten worden geleverd door een externe vervoerspartner. Nadat je een e-mailbericht van ons hebt ontvangen met de melding dat je fotoproduct is verstuurd, wordt je order binnen ongeveer 2 werkdagen afgeleverd.
Als je niet thuis bent op het moment van levering zijn er twee opties:
Als je een bestelling plaatst in een webshop, wil je natuurlijk dat er vertrouwelijk om wordt gegaan met je gegevens. Wij beloven dat wij uiterst zorgvuldig met je gegevens en beeldmateriaal omgaan.
Natuurlijk hebben we wel wat gegevens van je nodig om je bestelling in orde te maken en af te kunnen leveren.
Welke gegevens hebben wij van jou nodig?
Wij snappen als geen ander hoe belangrijk het is dat je veilig en verantwoord een bestelling plaatst en betaalt. Daarom is ons bestel- en betaalsysteem voorzien van een beveiliging, een zogenoemde 'SSL-verbinding'. Zo kunnen anderen niet 'stiekem' met je meekijken. Om met SSL te betalen, heb je geen speciale software nodig. Je herkent een veilige SSL-verbinding aan het groene slotje bovenin je browser.
Wij houden niet van kleine lettertjes of verrassingen achteraf. Daarom zijn wij duidelijk in onze communicatie naar jou als klant. Natuurlijk komen er juridische termen om de hoek. Deze staan allemaal beschreven in onze duidelijke Algemene Voorwaarden.
Ga naar > Algemene Voorwaarden Fotocadeau
Heb je een vraag die niet tussen onze veelgestelde vragen staat? Neem dan gerust contact met ons op!
Onze klantenservice helpt je graag verder!
> Ga naar de contactpagina
Heb je suggesties voor ons? Wij staan er altijd voor open! Het zorgt ervoor dat onze shops nog beter aansluiten op jouw wensen. Dus: heb je tips over ons assortiment, klantenservice of over welk onderwerp dan ook, laat het ons weten! :)
> Contact opnemen met Fotocadeau
Wij hopen het natuurlijk niet, maar het kan onverhoopt voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent over je product. Gelukkig lopen wij niet voor klachten weg en zorgen wij ervoor dat je altijd 100% tevreden bent! Dien je klacht binnen 4 werkdagen bij ons in, zodat we je zo snel mogelijk tegemoet kunnen komen.
Let op: bij onderstaande klachten moet je extra gegevens meesturen of goed opletten:
> Klantenservice Fotocadeau
Onze fotoproducten worden voor jou op maat gemaakt op basis van de door jou gekozen afbeelding, formaat, en jouw opties in onze besteltool; hierdoor vervalt het herroepingsrecht. Dit geldt ook voor een gekozen foto op een partnerplatform. Uiteraard kun je het product retourneren wanneer je een gegronde klacht hebt over de kwaliteit, wanneer het product beschadigd is en/of wanneer er onderdelen missen. Wij willen je in dat geval vragen de drie onderstaande stappen te volgen. Let op: voor retourzendingen zonder klacht rekenen wij een bijdrage van €2,95 voor de retourkosten. Deze mogelijkheid is alleen beschikbaar voor collectieproducten.
1. Breng ons op de hoogte!Heb je een klacht? Opmerkingen of klachten over het product na ontvangst moeten binnen 4 werkdagen bij ons gemeld worden. Wij streven ernaar om je klacht zo snel mogelijk af te handelen, zodat je snel kunt genieten van je fotoproduct. Na het indienen van je klacht ontvang je binnen 24 uur een reactie van ons. Je kunt jouw klacht met bijbehorende foto insturen via ons contactformulier.
2. Wij sturen je een retourlabelWij maken een retourlabel voor je aan, dat wij via e-mail toesturen. Print dit label uit en plak het op het retourpakket. Lever het pakket vervolgens in bij een DHL-pakketshop.
3. Je ontvangt een nieuw fotoproduct, een waardebon of het aankoopbedrag retour.Afhankelijk van jouw klacht en opmerkingen bieden wij binnen 3 werkdagen nadat het product retour is gekomen een passende oplossing in de vorm van een nieuw fotoproduct, een waardebon of het aankoopbedrag terug op jouw bankrekening.