• Een fotocadeau voor ieder budget!
  • Nu tot 40% korting

Een moment geduld aub..

Muchoframes

Hieronder vindt u het persbericht over de lancering van de Muchoframes:

Foto's

Wanneer u op onderstaande afbeeldingen klikt, zijn deze afbeeldingen in hoge resolutie te downloaden.

muchoframes-sfeer-1

Mucho Frames informatie

Foto’s zijn de perfecte manier om jouw favoriete momenten vast te leggen. Dankzij foto’s zul je de hoogtepunten van jouw leven niet vergeten en word je er op een fijne manier aan herinnerd. Maar wat nou als je deze momenten op een originele en sfeervolle manier aan de muur kunt hebben hangen? Dat zou geweldig zijn! Met onze muchoframes moet dit zeker lukken.

Muchoframes zijn vierkante fotolijstjes die samen een soort collage vormen. Deze multi fotolijst komt dan met allerlei kleine vierkante fotolijstjes als collage op je muur. Ze zijn 20 x 20 met een dikte van 2 cm. Dit klinkt misschien een beetje klein, maar het is het perfecte formaat voor een fotocollage. Een fotolijst klein, die samen met een ander vierkante fotolijst zorgt voor variatie en jou helpt herinneren aan de leukste en gezelligste momenten van jouw leven.

Deze fotolijst vierkant bestaat uit een foto op poster papier in een lijstje. Deze foto kreukelt niet en blijft door de hoge kwaliteit goed van kleur. Op de fotolijstjes zitten standaard plakstrips gemonteerd. Deze zorgen ervoor dat jij jouw fotolijst heel erg gemakkelijk op kunt hangen. Wij raden aan om hem wel binnen op te hangen.

Eigenschappen:

• Kleine fotolijsten
  • Gemaakt van kunststof
  • Formaat 20x20
  • 20 stuks tegelijk te bestellen

Contact

Wilt u een persoonlijke sample bestellen, heeft u vragen of wilt u meer informatie? Neem dan contact op met:

Jan Reinder
janreinder@fotocadeau.nl
06-55086064

Contactgegevens zijn enkel bestemd voor de pers. Voor klantvragen kunt u contact opnemen met de klantenservice.