• Een fotocadeau voor ieder budget!
  • Nu tot 40% korting

Een moment geduld aub..

Muziekbordje

Hieronder vindt u het persbericht over de lancering van het muziekbordje:

Foto's

Wanneer u op onderstaande afbeeldingen klikt, zijn deze afbeeldingen in hoge resolutie te downloaden.

muziekbordje-sfeer-1

Muziek Bordje informatie

Bij Fotocadeau is het nu mogelijk om jouw favoriete liedje als decoratie te gebruiken voor je huis. Onze klanten bepalen zelf welk liedje er op het muziekbord komt te staan en welke afbeelding daarbij komt. Dus het combineren van een eigen foto met je favoriete liedje, van bijvoorbeeld je huwelijk of een gezamenlijke ontmoeting is allemaal mogelijk. De plexiglas muziekplaat zorgt ervoor dat jouw lievelingsmuziek altijd in de buurt is als mooie herinnering. Deze muziek wanddecoratie is leuk om als cadeau te geven.

Muziek maakt de mens gelukkig. Muziek heeft daarnaast de speciale gave dat het mensen kan laten terugdenken aan speciale momenten. Wanneer dat ene liedje opkomt zal jij altijd denken aan die ene situatie. Veel mensen hebben dan ook een lievelingsliedje of muziek dat hun erg dicht aan het hart ligt. Dankzij Fotocadeau kan jij jouw favoriete nummer op een bijzondere manier een mooi plekje in jouw interieur geven. Bij ons kan je namelijk jouw favoriete nummer af laten drukken op een muziekplaat. Ons muziek bordje is voorzien van een mooie afbeelding, bijvoorbeeld de coverafbeelding van het door jouw gekozen nummer of juist één van jouw eigen favoriete foto’s. In deze keuze ben jij helemaal vrij. Hierdoor krijg je echt een persoonlijk muziekbord. Naast de afbeelding worden de titel en de artiest op het muziek bord vermeld.

Bij ons wordt jouw favoriete muziek op glasplaat bedrukt. Plexiglas is uitstekend materiaal hiervoor. Allereerst is het hartstikke stevig en gaat het jaren mee en is het veel minder kwetsbaar dan normaal glas. De plexiglas plaat is 3 mm dik en hierdoor erg licht. Daarnaast kunnen afbeeldingen haarscherp worden afgedrukt op plexiglas. De door jouw gekozen foto zal dus uitstekend te zien zijn op het glazen muziekbord. De albumcover op glas heeft de mogelijkheid om bij het kleinste formaat (20x30 cm) met een houten standaard besteld te worden. Hierdoor kan de muziekplaat overal staan. Iedere plek met een vlakke bodem is een potentieel podium voor jouw unieke muziek wanddecoratie. Niet iedereen is op zoek naar een muziekplaat van hetzelfde formaat. Gelukkig kan er bij ons gekozen worden uit vier verschillende formaten. Ons kleinste muziekbord is 20x30 cm. Lekker compact waardoor het op enorm veel plekken neer te zetten is. Ons allergrootste formaat is wel een stukje groter, namelijk 60x90 cm. Jouw favoriete nummer komt hierdoor erg prominent in de kamer te staan. Door die grootte moet er wel beter worden nagedacht over een mogelijke plek waar het muziek bord goed kan staan, maar door de grootte komt jouw favoriete nummer wel echt helemaal tot zijn recht!

Eigenschappen:

• Gemaakt van plexiglas
  • 5 verschillende formaten
  • Houten standaard bij het formaat 20cm

Contact

Wilt u een persoonlijke sample bestellen, heeft u vragen of wilt u meer informatie? Neem dan contact op met:

Jan Reinder
janreinder@fotocadeau.nl
06-55086064

Contactgegevens zijn enkel bestemd voor de pers. Voor klantvragen kunt u contact opnemen met de klantenservice.