• Een fotocadeau voor ieder budget!
  • Nu tot 40% korting

Een moment geduld aub..

Sneeuwblok met foto

Hieronder vindt u het persbericht over de lancering van het sneeuwblok met foto:

Foto's

Wanneer u op onderstaande afbeeldingen klikt, zijn deze afbeeldingen in hoge resolutie te downloaden.

sneeuwblok-sfeer-1

Sneeuwblokken informatie

Wanneer er een mooi en origineel plekje gezocht wordt voor een foto dan is een sneeuwblok van Fotocadeau hier zeer geschikt voor. Dit is namelijk een blok van plexiglas met daarin een ruimte met sneeuw en een zelfgekozen foto. Het fijne aan een foto sneeuwblok is dat het sneeuw om je foto heen dwarrelt wanneer je het sneeuwblok beweegt. Zo krijgen de foto’s die in een sneeuwblok geplaatst worden een winters effect. Een foto sneeuwblok is zeer compact waardoor er binnen elke ruimte wel plek is voor deze ontzettend mooie vorm van decoratie.

Wat voor soort foto de klant ook in zijn of haar foto sneeuwblok wil hebben, wij zorgen ervoor dat deze foto haarscherp wordt afgedrukt en goed in het blok geplaatst wordt. Het blok van plexiglas heeft een dikte van 2,5 centimeter. Een sneeuwblok is 16 centimeter hoog en heeft een breedte van 10,5 centimeter. Een foto sneeuwblok kan tegen een stootje en zal niet gaan lekken waardoor je geen last hebt van rondvliegende sneeuwblokken en de bijbehorende vloeistof. Een foto sneeuwblok wordt hierdoor gezien als de vervanging van de ouderwetse foto in een lijstje.

Om een sneeuwblok te bestellen bij Fotocadeau hoeft de klant niet veel werk te verrichten. De foto’s zijn namelijk eenvoudig te uploaden naar de handige besteltool. Na het uploaden worden er twee extra opties aangeboden: professionele fotocontrole en fotobewerkingen. Door een fotocontrole te kiezen weet de klant zeker of zijn of haar foto voldoet aan de kwaliteitseisen van kleur, scherpte, kwaliteit en aantal pixels. Als fotobewerking kan de klant ervoor kiezen om zijn of haar foto in zwart-wit of in sepia stijl af te drukken. Met deze extra opties zorgen we ervoor dat elke klant het sneeuwblok helemaal naar wens kan maken en een kwalitatief hoogwaardig product ontvangt.

Eigenschappen:

• Dikte: 2,5 cm
  • Formaat: 16x10,5 cm
  • Materiaal: plexiglas

Contact

Wilt u een persoonlijke sample bestellen, heeft u vragen of wilt u meer informatie? Neem dan contact op met:

Jan Reinder
janreinder@fotocadeau.nl
06-55086064

Contactgegevens zijn enkel bestemd voor de pers. Voor klantvragen kunt u contact opnemen met de klantenservice.