• Een fotocadeau voor ieder budget!
  • Nu tot 40% korting

Een moment geduld aub..

Social frame

Hieronder vindt u het persbericht over de lancering van het social frame:

Foto's

Wanneer u op onderstaande afbeeldingen klikt, zijn deze afbeeldingen in hoge resolutie te downloaden.

socialframe-sfeer-1

Social frame informatie

In een tijd waar sociale media steeds belangrijker wordt in het leven kunnen wij als FotoCadeau niet achter blijven. Omdat sociale media een belangrijke plek in het dagelijks leven heeft gekregen kun je nu jouw foto in een social frame bestellen. De foto van de klant wordt dan afgedrukt in een Facebook of Instagram ontwerp op één van de vier verschillende materialen. De klant kan zelf beslissen welk ontwerp het beste bij de foto past.

Het social media foto frame heeft, behalve bij canvas, een dikte van slechts 3 millimeter. Dit zogenoemde social media bord wordt in diverse formaten aangeboden. Wanneer de klant een klein formaat social media frame kiest dan hoort hier een houten standaard bij. De klant kan ook kiezen voor een groot formaat, dit wordt dan een ophangplaat. Om een social frame helemaal naar wens te maken hebben we nog een laatste keuze optie bedacht. Je kunt namelijk een socialframe in zowel een dag- als een nachtmodus bestellen. Met al deze opties is het voor al onze klanten mogelijk om eenvoudig een social frame te ontwerpen en te bestellen.

Een social media frame bestellen hebben wij van Fotocadeau zo eenvoudig mogelijk gemaakt voor onze klanten. De klant start dit proces door het uploaden van zijn of haar foto naar onze handige besteltool. Vervolgens maakt de klant zijn of haar social media frame helemaal naar wens door het formaat en de dag- of nachtmodus te selecteren. Daarna is het tijd voor de extra opties. Een extra optie die wij altijd van harte aanbevelen is onze professionele fotocontrole. Dit houdt in dat één van de experts van Fotocadeau de foto van de klant controleert op de kwaliteit. Hiermee wordt voorkomen dat de klant negatief verrast wordt wanneer het social media foto frame geleverd wordt.

Eigenschappen:

• 4 materiaalkeuzes
  • 5 verschillende formaten
  • Keuze uit licht en donkere modus

Contact

Wilt u een persoonlijke sample bestellen, heeft u vragen of wilt u meer informatie? Neem dan contact op met:

Jan Reinder
janreinder@fotocadeau.nl
06-55086064

Contactgegevens zijn enkel bestemd voor de pers. Voor klantvragen kunt u contact opnemen met de klantenservice.